Jag är trött!

Hej, nu är det bara skola som gäller, i en hel vecka -.- Ska gå till skolan snart.. Men här kommer ett litet svar på kommentar


Elin , vad anars?  (
[email protected])
om Nu är det Amanda här igen ;):


ELIN: VAR DU PÅ KONSERTEN!!!!!!!!!!!!!! FY VAD ORÄTTVIST!!!!! än sen, hade du kul da? Är du 13, på tv sa dom att de va 13 års gräns? Elr var du på britneys komsär elr jonas',, oj jag vet ej, men ajja, HEJ förresten visste inte att du hade en blogg ;) kram, elin" x)

SVAR: Haha jaa, Elin jag var på konserten. Jag fick gratisbiljetter så jag fick gå in fast jag är tolv ^^ JA, som sagt så var Britney Spears där och Joe Jonas. Det var skit kul :D Ofta du inte viste att jag hade en blogg btw? ♥ PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0