Nu är det Amanda här igen ;)

Igår var det såååå nice! HAHA.. Jag och Dorothea trodde att konserten skulle börja halv åtta men den började först vid klockan kvart i nio, för innan Britney skulle sjunga skulle tydligen två tjejer som heter någonting jag inte komemr ihåg sjunga en remix av de nyaste låtarna. Efter att de var klara sjöng Joe Jonas *OMG* Haha.. Men han är så snygg! JA, det var nog allt för mig idag! Puss jag kanske gör ett till inlägg innnan jag lägger mig '-'. PUSS PUSS ♥ :*


HAHA, här är gulliga Matteo för ganska länge sen, gud vaaad han är gulliii :** <3 ^^'

Kommentarer
Postat av: Elin , vad anars?

VAR DU PÅ KONSERTEN!!!!!!!!!!!!!! FY VAD ORÄTTVIST!!!!! än sen, hade du kul da? Är du 13, på tv sa dom att de va 13 års gräns? Elr var du på britneys komsär elr jonas',, oj jag vet ej, men ajja, HEJ förresten visste inte att du hade en blogg ;) kram, elin" x)

2011-10-17 @ 19:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0