Intensiv dag!

Tja tja!
Ska berätta lite om dagen tänkte jag sen bjuder jag på lite bilder från när Matteo badar... IALLAFALL så började dagen chill, vi gick hem till Dotte på lunchrasten och tittade på Big brother på hennes dator, sen spelade vi badminton på gympan i skolan. SKITKUL, asså jag älskar verkligen det! Sen var det slut för dagen och då gick vi hem till mig. (Alva, Parisa, Bobo, Erica och Lisa kom hem till mig)

Då shoppade de kläder från mina gamla som jag ränsade bort för två dagar sen... Nice, då fick jag lite cash ;) Men sen gick alla hem och jag taggade till gymmet och gymmade i en timme.. KULKUL!

Men PUSS här kommer bilderna på Matteo, gulletott hihih! (långt inlägg :P )










Suddig men gullig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0