Hoho!

Kom hem för ett tag sen, har gjort mkt idag! Nyss var jag hos Dorothea men tråkigt nog ringde mamma o sa att jag skulle hem.. Men innan de var jag med Nelly och jaaa..... Här kmr bilder från när jag va med Nelly <3



PUSSPUSS

Nelly's söta hund <333

Fluffy♥

HAHAHAHHAH

Ser ut som en råtta på den här bilden, HHAHAH <3 Gulletott :)

Sen gick vi hem till Marwin och barnvaktade hans urgulliga lillasyster!

Vart tittar bebisen? HAhah

Melinda!

Smile!<33

Jag och Melinda<3

Fina Nelly och Melina<3

Marwin, Nelly o jag :D *Fuckface*

Söta syskonen<33

Marwin visar sin fina gay-undertröja, HAHAHHAHAH. *Tits*

HAHAHHAHHAHA Family guy :)

Trääd :3

My place ;)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0