Mat lagad av Amanda o Molly♥

HEJ!

Efter skolan följde Molly med mig hem och hjälpte mig med att laga middag till familjen. (Jag skulle laga mat själv idag, men ville gärna ha hjälp). Molly ville gärna följa med för hon gillar att pyssla i köket! ;)
Först lagade vi en kladdkaka (till efterrätt såklart). Sen skärde vi upp morötter och gurk-bitar och lade fram två dipp skålar med olika smak. (Till förrätt)
Sen gick Molly hem och då började jag med min kycklingwok. Jag fick hjälp av mamma lite då och då men annars gjorde vi allt själva. (Jag o Molly♥)

Oj värsta romanen jag skrev, haha nej men PUSS
Ska btw inte blogga så mkt mer på denna blogg tills Aleks fixat en ny header till min andra blogg amandadahl.blogg.se som jag
SKA börja blogga på.


Ko-servett♥

♥☻☺♦♣♠○◘•....

GREEN SUN!!♥

Underlägg till kladdkakan ♥

Underlägg...

Vi lyssnade på Italiensk hip hop / RnB för vi hittade inte den
Svenska kanalen. Men samma låtar spelades hela tiden upp..♥

Molly visar vad mjöl är.. ♥

M JÄTTE FIN. NOT!

Amanda do have fun in tha kitchen ! ♥

Bjuder... (drivbild)

Efterrätten: Kladdkaka med gräddglass och egengjord choklad-
sås. Btw allt var hemlagat utom glassen... xP

Kladdkakesmet ♥

Bästa kladdkakan ever! ♥


//AMANDA!♥


Kommentarer
Postat av: molly

men gud vilka fina bilder på mig... NOT! haha hoppas allt blev bra tillslut :) <3

2012-01-27 @ 22:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0