FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT!

Hejj!

Idag efter skolan gick jag med Alva och Thea till deras kör och sjöng. Det var faktist jätte kul! Jag träffade även Anna och Aleksandra där ;) Så jag tror jag ska börja där♥

På tal om rubriken.. JAA ni kanske fattar vrf men jag menar att förlåt för den dåliga uppdateringen men asso när jag kom hem från kören åt jag mat, gjorde läxan och sen försökte jag lära mig Amanda Fondells låt ''All this way''. Så jag har helt enkelt inte hunnit.



OJ nu blev det långt inlägg.
PUSS♥


HAHAHAH.. Jag skulle prova att ta en bild när jag stack ut tungan
men det blev inte så bra... Jag ser fan plågad ut..
Och btw nu vill jag inte att ni skriver: ''Joo du är jätte fin''. För det
är inte det jag vill.
Bara så ni vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0