Fb status (gilla så skriver jag om dig på min blogg)

Lisa Meyer: Snäll och söt tjej men en bra blogg som går i min klass.♥
SaraLindgren: Snäll och sööt tjej i 6a♥

Nelly Frackiewicz: Ganska ny kompis som är snygg och snäll.
Tiffany Käll: Kattig brud, som är en saknad gammal vän♥
My Jacobsson: Tjej jag inte känner men som är söt.
Amanda Välimaa: Ny kompis som är KATT och allmänt trevlig!♥
Alice Arered: Gammal klasskompis som är snäll och söt!
Amanda Viving: Omg, du har samma namn som jag och är snäll o söt♥
Lovisa Persson: Min partner, inge mer me de!♥ Haha driv. Snygg och snäll!
Louise Hägg: Disco kompis som jag inte känner så bra, men snygg och snäll♥
Shayan Eivaz: Min brorsas kompis som jag inte känner men som verkar snäll♥
Vera Cladi: Min granne, som har fint hår och är snäll och jätte söt!♥
Laura Michellaraki: Gammal kompis jag inte har träffat på länge som är söt.
Johanna Sstrand: Snygg tjej jag inte träffat så många gånger.. Typ bara på kvällis♥
Madde Karlsson: Kattig brud som jag inte känner så bra men har träffat några gånger♥
Elin Tunc: Gammal ''klass-kamrat'' som är saknad! Snygg och jätte snäll!♥
Maria Vallin: Gammal ''klass-kamrat'' som är saknad! och söt och snäll :)♥
Astrid Öhrn: Tjej i min skola som jag inte känner men som är söt :)♥
Melanie Paulsson: Ma bff som är snygg, katt snäll och allt lixom!♥
Fillan Nyqvist: Tjej som jag inte känner så bra men som är snygg och verkar snäll ;D♥
Nikan Mansouri: Kille som jag vill lära känna bättre som verkar skit schysst ;) ♥
Maja Sandgren: Tjej som jag inte känner så bra men vet, äger en bra blogg :)♥
Ingmarie Ekberg: Min snälla underbara Ingmarie helt enkelt!♥
Livia Rembe Nylander: Snygg underbar brud från 6a som är min drama kompis ;)♥
Tin Åling: Tjej som jag inte känner men som går på min spanska :D♥

Puss keep reading♥



Btw kolla in den här bloggen: Oneword.blogg.se
Bara för bra!♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Aww tack dsm, hehe är lite sen,läste nyss o så såg jag mig själv där, haha 8D glömde att jag hade gillat, btw DSM :D<3

2012-01-12 @ 21:22:37
URL: http://www.norelle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0