Cafè med älsklingen och Amanda Välimaa♥

Hej på er!
Just nu är jag på toppen humör! Jag har nyss träffat Melissa, Melanie kunde inte komma. Synd♥ Men Amanda Välimma kom med iaf, jag känner inte henne så bra men idag var jag ju med henne och lärde känna henne. Hon verkar väldigt snäll och rolig. (Amanda Välimaa är Melissas och Melanies kompis). Ja iaf så gick vi till ett cafè, satt och snacka i en timme typ och hade bara skit-kul! PUSS älskar er tjejer. Här kommer bilder från cafèet♥


Oh maj gad! Vad brun hon har blivit, så jävla heet! ♥

Gull-unge!♥

Amanda har kul♥ Så söt!

Jag och Amanda, haha ♥

Varm choklad med grädde, mmmm! ♥

Ljus♥

PUSS på er, Keep reading♥
Och förresten, om ni undrar har jag tagit bort det andra inlägget. Därför att Melanie tyckte inte hon blev snygg på bilden, men du var skit snygg ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du länka sidan du gjorde din header på :O <3 :D

2012-01-11 @ 20:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0