HÖHÖ

TJA! Nice rubrik? Hahha..

Åkte till affären för en timme sen med farmor, farfar och miranda för att köpa grädde och mjölk. Sen gick vi till posten för att köpa medicin till mig för jag har blivit lite förkyld. Haha nu tänker ni säkert: Va, köpa medicin på posten?
Men jaa det är så man gör när man är här, på en ö med ungefär 200 invånare och med en affär, en skola, en post och inget annat... :p

Snart ska jag o Miranda baka förresten!
BILDER PÅ HUR DET SER UT HÄR; HÄR PÅ KÖKAR:


Farmor o Farfars hus...

Deras stora tomt.. <3

BUTIK, WOW?

Gammeldags haha ;)

Kökar Handelsbod, den ända affären här på kökar. MINI!!

Klocka :D

Min mammas farmors hus :) Det håller på att falla! :o

Ruttet o grejer!

Farfar, farmor och Mirre! <3 (Miranda)



COOLA BILDER VA?
AA JAG VET, HEJDÅ!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0