We are the champions, We are the ch...

Hej på er!
Idag i skolan så hade vi bland annat engelska. Då tränade vi på en låt som heter "We are the champions". Det var kul. Sen har vi haft syslöjd och blid med mera. Så i helhet har det varit en bra dag! Jag kollade nyss på några filmer som filmades in för typ 3-5 år sen som var när jag gick på gymnastik. Haah jag var ganska duktig för att vara 7-9  år. Som sagt har jag ju sagt att jag ska köpa en kamera för att uppdatera bloggen mer med bilder, annars blir det ju s¨å tråkigt att läsa utan bilder. Så jag vill ha er hjälp! Om ni har någon bra kamera som ni kan tipsa om. Den får inte kosta mer än 1800 kr :P Tack för mejjj, leverpastej! <3

Sånna här bilder vill jag ta! ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0