Tourist or not?

Hejj!
Idag har jag och Smilla varit "turister" här i Stockholm, vilken underbar stad!
Vi började med att åka till T-Centralen. Därifrån gick vi till Kungsan :) På vägen dit stannade vi utanför plattan. Dom hade massor med matstånd där. Det var olika slags länder maten kom från men mest kom det från ''Great Brittian'' :D Hah, sen fanns det från Spanien, Polen, Sverige :DD Med mera.. Sen visste vi inte vad vi skule göra så vi tog bussen mot kaknästornet, vi tänkte nämligen gå på Cino4 (På tekniska museèt) Innan det åt vi i restaurangen i museèt. Smilla tög lövbiff med potatisklyftor och jag tog en räk och krabb macka. (Det var små krabb köttbitar i :D ) Tummen upp för dee <3 Haha men sen efter det gick vi till polismuseèt, för våran 3-d film skulle börja först vid 4. Polis museèt var gratis! :) Vi fick kolla på filmer och ''köra bil'' utan för på deras lilla bilbana xd. Dom måste trott att vi var knas ihuvudet för vi låtsades var ''barnsliga'' fråga mig inte varför... Men sen iaf så skulle vi kolla på filmen men då efter den var vi jätte besvikna för 3-Dn fungerade inte så vi fick kolla igen på en annan film gratis! Den funkade det inte heller 3-Dn på så då fick vi pengarna tillbaka igen. Så vi fick kolla på två filmer gratis asså! Fett braa! <3 Haha ägigaste dagen ;)
Puss på er och förlåt för att jag glömmer att uppdatera så ofta, ska tänka mer på de!


KOLLA VILKEN FIN STAD VI BOR I ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0