Tja, vad händer och fötter? ;)

Igår uppdaterade jag två inlägg men dom är konstigt nog borta, men jag skulle ändå bara säga till my som frågade om killen på bilden som står och fotar, asså om det är han som fotade och svaret är nej. Men han kanske jobbar där ;)

Och det ändra inlägget skrev jag  bara om att jag var med Melanie på kvällen ;)


Men i skolan idag har det varit helt som vanligt, tjatig fröken, mycket jobb och äcklig mat -.- Aja puss kanske uppdaterar mer sen, PussN :*

Juste! Här kommer en rolig en, driver men aja tjadåååååå :*

‎10 facts abut you:

1. You are reading this comment

2.You are realizing that is a stupid fact

4.you didn't notice I skipped three.

5 You're checking now

6. You're smiling

7.You are still reading my comment

9 You didn't realize I skipped eight

10. You're checking again and smiling about how you fell for it again.

11. You are enjoying this

12. You didnt realize there are only supposed to be ten facts.


 
Jag vet inte vem ''Evan'' är men jag hittade den här på google och jag tycker den stämmer så bra in på min lärare. Elisabeth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0