Skansen -.-

Nämen hej, du som sitter och läser min underbara blogg ^^.. Nä men iaf idag så åkte vi till skansen med skolan. Jag trodde vi skulle kolla på djuren det är ju liksom det man gör när man åker till skanse men NEJ, vi skulle orientera -.- Det tråkigaste jag vet.. Och sen fick jag vara med i en helt random grupp som typ sööög -.- Men sen iaf när vi hade ''hittat'' alla ''stationer'' så fick vi en belöning :D Godis, vi fick dela på en gott & blandat godis påse.. Vi fick inte så mkt för vi var sex st i laget och några andra va tre! ;( De fick dubbelt så mycket godis! Aja.. Men sen åkte vi hem med båten tillbaka också och sen till skolan. Vi lyssnade på när Elisabeth läste i typ en halvtimme sen gick vi och såg på en skräckfilm med mina kompisar. Vi såg Saw 1 tror jah att det var ^^ Scary
Jahapp då var det dags för mig att sticka så hejsan svejsan på er :**<3

:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0