Datoor! :D

Hejj nu sitter jag här med min nya dator, asså den är fett chill! Love it! Jag tänkte börja lägga upp lite mer bilder. Annars blir det ju så jobbigt för er att bara läsa utan bilder, right? Aja men iaf. Jag är fett taggad inför festen. Gjorde nyss en ny account till spotify. Så jag gjorde två spellistor till festen, en för tryckare och en för disco disco ;) Och nu tänkte jag göra dom två olika lagen som ska tävla mot varandra. ;) Godnatt för ikväll, Puss! <3
Hahaah jag har inte lärt mig hur man använder camen än så det får bli en ''exempelbild'' sålänge x)


Kommentarer
Postat av: Vendela

Hej



älskar din blogg men Vilken dator fick du en Ipad 2 elr jag fick en ipad 2 igår den är bäst



Puss och Kram Vendela <3

2011-09-06 @ 13:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0