Tjaba tjena babies!

Hej hej! Nu har jag kommit hem efter en låååååååååång dag. Fört tittade jag på Miranda när hon åkte skridskor, hon är värsta skridskor prinsessan ju! Haha... Sen efter det åkte vi till solna centrum för att köpa lite grjejer på apoteket till min tandställning. Efter det gick vi till Lekplaneten (leksaksaffären) och köpte lite halloween saker. Men jag hittade inte en dräkt. Jag skulle ha en lång vit klänning. Men... Det fanns inte så vi fortsatte men jag köpte iallafall en svart lång peruk, långa naglar och en lådsas kniv ;) Kan ni gissa vad det är jag ska vara? Svar: The grudge tjejen. Jag hittade en vit klänning för bra pris på lindex istället :) Ska fixa mig nu så, Puss puss!

Haha här är en annan bild från förr förra årets halloween. Alla ser helt galna ut men det får ni leva med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0