Thank god it's friday!

Heey!

Idag har det varit en chill dag. Vi slutade ju halv två så vi arbetade inte så mkt! ♥ Sen efter vi slutade åkte jag hit till solna och var med Melanie.♥ Vi gick till torpet (fritidsgård) och körde pingisturnering, jag kom femma och Melanie kom fyra. Sen gick vi hem till mig och pysslade lite. Vi gjorde decoupage på min tråkiga svarta papperskorg, den är inte klar men den är redan fin! ♥ Juste jag kanske ska sova över hos Melanie idag eller så sover hon här. Hur som helst så ska jag sticka till kvällis nu på torpet. Så ha en riktigt mysig fredags-kväll, så uppdaterar jag mer imorgon. PUSS♥



Jag har ingen annan bättre bild så det får bli en på mig och Matteo, kolla vad gullig han är :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0