Hej

Förlåt att jag inte har uppdaterat något idag men jag har haft så fullt upp! Jag har knappt varit hemma.. På morgonen vaknade jag tidigt och städade rummet. Sen gick jag hem till Melanie och därifrån gick vi till busstationen. Vi åkte till solna cetrum, för som jag sa så var jag tvungen att köpa underkläder. Men det var inte det ända. Sen gick jag till ''Clas Ohlsson'', och köpte ett duschhandtag som ger massage när man duschar. Det gav jag till pappa i födelsedagspresent, han fyller år imorgon men då kommer inte jag var hos pappa för jag är hos mamma nu. Nu över till ''Svar på Kommentar''



Maria  ([email protected]) om
I'm back ;):

Heej, vart bor du? Asså haha,bor du nära din skola? :) För jag ska till min moster och hon bor precis brevid skolan :) Du kan svara på fejja :) eller nåt.

SVAR:
Tjaa! Jag bor ungefär tio minuters gångavstånd från skolan. Så man kan ju säga att jag bor ganska nära. Jag kommer ihåg att du sa att din moster bodde där i ett annat inlägg jag hade skrivit. Hejdå på dig Maria :D



DAGENS FAIL



Mmmm <3
Haha nej driver..



HAPPY HALLOWEEN FÖRRESTEN <3





PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0