Godnatt, jag är trött -.-

Tjena och snart godnatt... Idag har det varit en helt vanlig dag. Kul och tråkig, på olika sätt. Efter skolan kom Lisa hem till mig och så bakade vi banan & choklad muffins. Dom blev jätte goda! Vi ska sälja dom i caffèt, på fredag (i skolan)
Jag har ont i magen btw, inte så intressant men jaja...





Anonym om FLUMM:

fffffaaaaaaaannnnnnn va fucking ful jag ääär!!!!!!

//ni kan nog gissa vem jag är:)


Svar: Det är inte alls lätt att gissa vem det är som är ful eftersom du inte är ful, men eftersom du sa till mig igår att du tyckte du var ful så vet jag att det är du Bobo som har skrivit detta, puss på dig. Du är fin♥



MARIAAAAAAAAAAAA ^^  ([email protected]) om Ska snart sova.. Jag är så trött:

Tjenaa :) fin header :) vad hade u på dig på Britney Spears konserteten eller vad det hette ?! :) Vart satt du?


Svar: Hej Maria ! Tack för komplimangen ^^ På Britney Spears konserten hade jag på mig ett svart linne, en neonrosa kofta, en grå-neongul färgad kjol. Jag satt högst upp i globen. Jag fick inte så bra plattser eftersom alla platser där nere var fullbokade. Men man såg mer än vad man trodde!♥



 Hoppas ni fick era svar, PUSS och godnatt♥ // Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0