Asså man vet ALDRIG vad man ska ha för rubrik..

Aja... Idag har det varit en helt vanlig dag, men jag fick sluta lite tidigare för jag gick till tandläkaren. Det gick bra. Sen efter det gick jag tillbaka till skolan, nu tror ni säkert att ''Åh vafan? Går hon tillbaka till skolan sen, vilket idiot!'' Hahah, nej det får jag inte hoppas på. OJ haha vad det där lät töntigt, men jag pallar inte ta bort det :P Aa men iaf så gick jag och hämtade en vattenflaska från Dottes skåp som jag glömde... -.- A men sen gick jag hem och då hade mamma köpt munkar, så då satt vi och mumsade i oss en och en halv munk var. :P SLURP! Snart ska jag gå på min dans förresten. KUL KUL! :) Om ni inte vet så går jag på jazz. Jag trodde att det typ skulle vara en slags showdans, men nej det var det inte utan mer något i balett-stil. Hahaha.. Men det är kul iaf ♥ PUSS PÅ ER, SÅ FÅR NI HA EN BRA TORSDAGS KVÄLL! ♥



Här får ni en halv bild på mig :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0