Tjenare !

Idag har jag ätit lunch ute på stan med mamma. Vi åt på en uteservering precis brevid vattnet . Asså guuu vad de va gott!
 
Jag åt kycklingspett med potatissallad. O mamma åt räksallad. Sen åt vi glass till efterrätt. Jag tog daim och blåbärsglass...och mamma tog mjukglass bara. Sen efter dee hade jag inget att göra så då åkte jag hem efter det och gick till biblioteket och lånade två böcker... dom verkar rätt så bra! Sen gick jag o hämta lillebrorsan på dagis. Aa det var nog allt för så HEJDÅ! :D















Den här handlar om Semlan och Gordon. Om hur det är att bli tonåring m.m.....typ så stog det där bak på boken.
O___o



Den här boken handlar om en tjej som heter Josefine som blir kär i en kille som heter Ludde :P Men ''Ludde'' ser inte henne utan bara skolans ''tuffaste'' tjej. Men en dag får Josefine chansen att visa sig, det är nämligen så att hon får vara med i en tidningsartikel....
Spännande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0