Tjena hejsan :D

okej jag hade väl ändå en bra dag trots allt.. <3 Det visade sig att Matteo var sjuk så mamma stannade hemma. Sen sa Matteo mitt i allt att han måde bra igen och då var det ju inte direkt någon mening att lämna honom på dagis igen för då var ju klockan ganske mycket.. Så vi gick till Tanto och badade. Vi tog med oss picknick också. Å sen när vi var klara med badandet och allt så gick vi och köpte glass. Jag och Matteo tog GB Sandwish. En riktig klassiker :) efter det gick vi hem och bara chillade, jag målade tånaglarna och läste lite...eller jag läste inte så lite utan jag läste nästan färdigt hela boken som jag började på igår.. den e så braa! Den kan jag verkligen rekomendera, alltså den där ''Semlan och Gordon, kärlek kyssar och rekord''



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0