Hejsan :)

Kom just hem från Sumpan. Har varit med Elin nämligen. Vi har gått på Åhlens och Lindex och checkat ut rean
Och så har vi ätit på Mcdonalds.. det var ju gott!  Jag tog Mac Chicken meny typ. Med hela faderuttan..aa ni vet: Kyckling burgaren, pommes frittes, och MILKSHAKE! *My real favourite*  Sen ringde mamma och sa att hon ville att jag skulle komma hem så då gjorde jag det efter Åhlens. Jag köpte två grejer där.  Ett ''graffiti nails nagellack'' Och typ små klistermärken som man sätter på naglarna. Jag älskar verkligen att fixa och dona med naglarna  Hejdå så länge... I'm coming back !
Förresten här kommer lite bilder...

 <-- Så där blev det med gult ^^








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0