Hej sötisar <3

Jaa man kan ju säga att jag har haft en bra födelsedag idag :) Vi åkte först till Farmor o Farfar.. Där bjöd dom på tårta ^^ MUms. Asså tårtan var verkligen super dunder good!! Sen kom Jenny dit.. (en kompis här på Kökar) Då cyklade vi hem till oss. När vi kom fram efter 6 jobbiga upp och ner backiga kilometer kom vi äntligen fram ^^. Då hoppade vi på studsmattan... Hahah vi svettades som grisar så vi bestämde oss för att gå o bada. Vi cyklade till ett berg där man kunde hoppa ifrån. Haha jag hoppade bara två gånger... Sen ville jag inte mer. För då blev det kallt :P Så sen gick vi hem. Vi kollade lite på film... och sen så stack vi och fiskade. Efter ett tag så började det regna. Då gick jag o Jenny hem. Sen när Linus kom hem hade han med sig sju aborrar! Inte dåligt! Ses, Puss!! <3

Kommentarer
Postat av: Rebeccaaaaa

Grattis i efterskott! <3

2011-06-22 @ 13:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0