Hej på er! <3

Förlåt för den låga uppdateringen.. Asså som ni vet är jag ju på landet, och har nästan aldrig tillgång till dator ;( synd... fast det kanske inte heller ee så intresting för er och läsa om vad jag gör på landet.. Men idag har jag iaf sovt över hos farmor o farfar. Lycke var med också. Det är en kompis. :) Sen var ju våra lillasystrar så avundsjuka så dom ville ju såklart också sova över med oss. Vi sov alltså i ett litet hus brevid farmor o farfars garage.. :P Vi kollade på film där... och det blev ingen mindre än Chihuahuan från Beverly Hills 1 & 2  Haha dom var faktist rätt så bra :) När dom var klara var klockan typ två ^^ Men jag Linus o Lycke pallade inte sova så vi spelade kort :) Haha ganska lyckad kväll ^^ Puss på er  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0