10 fakta om mig..

1. Jag är blond.

2. Jag har fobi för ormar.

3. Jag äter inte nötkött eller fläsk.

4. Jag har två familjer. Den ena familjen har jag pappa, halvmamma, och mina syskon: Micke, Miranda & Linus. Sen min andra familj består av min mamma, min halvpappa och min lillebrorsa Matteo.

5. Jag har gröna ögon.

6. Jag kan prata Svenska, Engelska, Italienska, Finska och lite lite Swahili. Asså Swahili är ett afrikanskt språk. (Min halvmamma kommer där ifrån)

7. Jag går på  http://www.sodermalmsskolan.stockholm.se/ (Södermalmsskolan)

8. Mina bästa vänner heter: Melissa, Melanie o Smilla.

9. Jag är född den 21 Juni och det är årets längsta dag.

10. Jag åker till Italien varje sommar för att min halvpappa kommer därifrån  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0