-Gomorron-

Förlåt att jag inte har hunnit blogga så mkt igår.. Men jag kan ju berätta vad jag gjorde..NU!
Jaa jag gick ju som sagt på min brorsas och mina kompisars skolavslutning.. Sen efter det åkte vi till Solna ungdomsfestival som ligger  i Skytteholmsparken  (Alltså brevid Solna Centrum) ^^ Det var jätte kul där och vi stannade där hela dagen. Vi kom dit ungefär vid 12 tiden och stack hem kvart över tio på kvällen ^^ Men på dagen fanns det typ såhär hoppborgar, och ni vet sånhär som man  sitter på en stång o så slär man med typ säckar eller ngt? Aa och en sån där som finns på tekniska museet och så fanns det en parkour park (Stavning) ^^. När man spänner fast sig i fötterna, magen, och händerna och så sitter man typ i en super stor ring, eller rättare sagt tre ringar som snurrar omkring åt olika håll... Jaja...Iaf var det jätte kul.. Sen kom pappa o hämtade Miranda eftersom hon inte fick stanna längre för kl 7 skulle discot börja  I början dansade inge för det var så dålig DJ men sen blev det bara bättre och bättre DeeJaays ;) Då kom alla in o började dansa.. Men deeet var lite tråkigt för jag var inte på topp den kvällen för jag hade jätte ont i mitt been så jag kunde inte dansa ordentligt.. Sen råkade jag få en hård knytnäve i magen också så jag tappade andan.. Nja inte sådär kulkul....
OJ OJ, nu blev det ett långt inlägg men vi ses senare.. Pussn // Amanda

Kommentarer
Postat av: melanie

glömmer aldrig den här dagen

Puss <3

2011-06-25 @ 17:42:59
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/lordag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-06-25 @ 17:58:58
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

.

2011-06-25 @ 18:20:06
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: [FOTOBLOGG] med Författar intresse

--------



Kika gärna in i min blogg & titta på mina bilder och säg vad du tycker (:

Eller varför inte beställa en GRATIS design eller vara med i DAGENS BLOGG tävling ? (:

2011-06-25 @ 18:52:08
URL: http://shadowzplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0