Mycket på en dag!

Tja, idag har det hänt mycke! Vi har bakat, varit ute och ''lekt'', och shoppat julklappar till familjen. Jag hann inte köpa till alla i familjen men jag hann köpa till Miranda och hon fick en blomma som är i en blomkruka (som är en penna), hahah det låter helt galet men det är så iaf och sen köpte jag ett par sockor med stjärnor på :) Sen har jag köpt till Linus en film och en laserlampa och till Sichana (min halvmamma) har jag köpt ett orange ganska smalt skärp! Sen ska jag köpa till pappa och Micke imorgon kanske, vi får se♥. PUSS

Förresten statistiken blir bättre, keep reading.♥


Asså det är jätte dåligt ljus i bilden.. -.- jaja det duger ♥

Redigerad bild på mitt öga.. :P Jag har tråkigt..♥

Här är en oskarp bild på julklapparna. Som ni ser är vissa redan paket♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0