Idag hände det en jätte pinsam sak..

Jag satt inne på rasten för att skriva klart min vinterdikt.. Sen blev jag klar med den och började skriva på en ny som jag kom på precis just då (som var snuskig).. Sedan när jag var klar med den skulle jag ge den till Rebecca så hon kunde skicka den vidare i klassrummet, HHAHA så alla kunde läsa den :P Sen såg Elisabeth att alla skickade runt den så hon kom fram till någon och tog den, och började läsa. Den gick såhär;

Vad tiden går fort, jag känner mig som en riktig lort!
Oj, jag har fått mens, ropa på Jens!
Dazen åker in och ut, som en riktig jävla strut.
God Jul och Gott nytt år, raka mitt könshår.

Omg, och hon sa att hon ska spara den till nästa utvecklingssamtal, så ska hon visa mina föräldrar vad jag gör på lektionerna. (Jag brukar inte göra sånt här)..


BETTAN..

Kommentarer
Postat av: Paulina

händer ikväll då ? :)

2012-03-05 @ 21:37:43
URL: http://paulinadrotttning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0