Är med Bobo

Hej! Sitter med en Jude brevid mig. BOOBS heter hon.'
Haha förlåt jag är flummig! Men nu är jag hemma hos Bobo. Jag ska också äta här. Bufèe. Nää driver, eller jo lite... Men jag måste även meddela er att jag HATAR ELISABETH, våran lärare. För hon är en sur kärring mutta. PUSS på er. Ha en sköön kväll.................................................................................................................
.................................
i sängen.


GAAAAH

Glad.se

Gullunge och wannabe spöke...

HAHAHA, vi rörde på ansiktet medans kameran tog foto så det blev helt random poser med ansiktena :P



Tummen upp!?

En normal bild..

HAHA ni som inte vet hur det ser ut med min tandställning... here you got! Hihi! :DDDD


Kommentarer
Postat av: Alva Jakobsson♥

Oh my goooood va fina ni e! Haha asså på den normala bilden. Aja älskar er.

PUSS♥

2011-12-08 @ 19:19:42
URL: http://elviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0